رشد فناوری آموزشی شماره ۳
-
.
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
سومین شماره ماهنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاعرسانی رشد فناوری آموزشی (دوره سی و ششم، شماره پیدرپی ۲۹۱، آذر ۱۳۹۹) برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در ۴۸ صفحه منتشر شد.
به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، سومین شماره ماهنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاعرسانی رشد فناوری آموزشی (شماره پیدرپی 291، آذر 1399) برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 48 صفحه با فهرست مطالب زیر منتشر شد:
یادداشت سردبیر
فناوری جایگزین آموزش هست نیست / مهدی واحدی
استارت آپ آموزشی / سیدامیر آقایی
کاربرد فناوری آموزشی
یادگیری مغزمحور / شهره مختاری
مدرسه بی کلاس؛ فناوری های آموزشی و یادگیریهای غیررسمی / مصطفی معصومی، هانیه سادات طباطبایی
پرونده ویژه
کاربرد فناوری آموزشی در دوره ابتدایی
ویژگیهای دانش آموزان دوره ابتدایی؛ کاربرد فناوریهای نوین آموزشی با نگاه به ویژگیهای دانش آموزان / سمیه مهتدی
فناوری آموزشی در دوره ابتدایی؛ (توصیههایی برای استفاده از فناوری آموزشی در دوره ابتدایی از منظر تربیت رسانهای) / مهدی واحدی
اسناد چه میگویند؛ درباره کاربرد و جایگاه فناوری آموزشی در دوره ابتدایی / فرهاد فتحی
تدریس فناورانه؛ کاربرد فناوری آموزشی در دروس گوناگون دوره ابتدایی / امیر مرادی
آموزگاران حرفهای / صادق حامدی نسب
اَپ زارهای تدریس؛ نرم افزارهای قابل استفاده در دوره ابتدایی / محسن کردلو
گزارش _ گفتوگو
سؤالهای خوب، آغاز یادگیری است؛ گفتوگو با فرخنده متینآرا / محمد حسین دیزجی
تربیت فناورانه
خودمراقبتی رسانهای؛ مراقبتهای جسمانی (2) / حسین غفاری
جهش تولید فناورانه
سمیم؛ بستری برای آموزش و یادگیری / محسن زارعی
طراحی و تولید منابع یادگیری
به دنبال امتیاز؛ نگاهی به بازی کاریهای آموزشی / رقیه سلیقهدار
ارتباط بهتر یادگیری عمیقتر؛ مهارت ارتباط در کلاس درس / هدیه سپاسی
پژوهش و ارزشیابی آموزشی
کارپوشه الکترونیکی / زهرا نوروززاده
۱۱۲۳