عکس رهبر جدید

شهید فهمیده

شهید فهمیده
به مناسبت ۱۳ آبان ؛ روز دانش آموز و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده کتاب«شهید فهمیده» از مجموعه کتاب‌های چلچراغ از سوی انتشارات مدرسه به چاپ یازدهم رسید و در بازار نشر منتشر شد.

حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی درباره این شهید گرانقدر فرمود: «رهبر ما آن طفل دوازده ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش ازصدها زبان و قلم ما بزرگتر است، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید».

کتاب داستانی «شهید فهمیده» به قلم محمدرضا اصلانی در قالب کتاب‌های چلچراغ با هدف آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان و نوجوان از زندگی شهید حسین فهمیده نوشته شده است. نسل جوانی که نوجو و آرمانگرا است و در مراحل مختلف زندگی، نمونه‌هایی می‌طلبد تا با استفاده از راه و رسم زندگی پر فروغ آنان، در فراز  و نشیب زندگی استوارتر گام بردارد.

مجموعه چلچراغ می‌کوشد با تهیه زندگی‌نامه مشاهیر و شخصیت‌های معاصر صد سال اخیر، چهره‌هایی که هر یک در روزگاری، عطر و بوی خاصی را در فضای میهن پراکنده‌اند و در پر بار کردن فرهنگ و تمدن این مرز و بوم نقش بسزایی داشته‌اند را به جامعه معرفی کند.

کتاب «شهید فهمیده» با 90 صفحه در فروشگاه‌های سراسر کشور و فروشگاه اینترنتی انتشارات مدرسه در دسترس مخاطبان قرار دارد.

 

شهید فهمیده

۲۱۰۳
کلیدواژه (keyword): شهید فهمیده
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید