عکس رهبر جدید

یادداشت سردبیر

  فایلهای مرتبط
یادداشت سردبیر

در زندگی زرنگ‌ترین ما هم موقعیت‌هایی بوده که کار امروز را به فردا انداختیم و گفتیم از شنبه. ولی تا حالا به این فکر کرده‌اید که چرا آن شنبه مخصوص که قرار است ما به همه کارهایمان برسیم در هیچ‌کدام از تقویم‌ها نیست؟

شاید چون آن روز خاص اصلاً وجود ندارد. آن شنبه، همان لحظه‌ای است که شما تصمیم به تغییر می‌گیرید و عمل می‌کنید. حتی اگر هم دنبال یک روز خاص برای شروع می‌گردید، چه روزی بهتر از شروع فصل مدارس؟

پاییز، بهار تعلیم‌وتربیت است. محیط‌های علمی در ابتدای پاییز زندگی دوباره پیدا می‌کنند. امسال هم که به دلیل شرایط ویژه کرونا، سالی بود که بهار آن، خزان محیط‌های علمی بود و حالا بعد از این همه تعطیلی و دلتنگی، مهر، عید مدرسه رسیده است.

ما و همکاران مجله هم در این مدت خودمان را آماده کردیم و خواندنی‌های جذاب‌تری را برای شما تدارک دیده‌ایم. امسال حال و هوای مجله کمی هم تغییر کرده است. امیدوارم بپسندید.

آقای محمدعلی قربانی امسال با مجله خداحافظی کرد و این مسئولیت را به من سپرد. تمام تلاش خود را خواهم کرد تا در انجام  این وظیفه موفق باشم.

یادتان باشد «رشد جوان» متعلق به شماست. برای همین آن را ببینید و نظر دهید. ساده‌ترین کار این است که برای ما یک پیامک بفرستید. بنویسید که کدام بخش‌های مجله را می‌پسندید و کدام بخش‌ها را نه. و اینکه دوست دارید در مورد چه موضوعاتی در مجله بنویسیم. تمام نظرات شما را می‌خوانیم و تمام تلاش ما بر این است که آن‌ها را در شماره‌های بعدی منعکس کنیم. امسال قرار است در شبکه‌های اجتماعی هم فعال‌تر باشیم. پس در آنجا هم دنبالمان کنید و ما را به دوستان خود معرفی کنید.

 

۱۰۲۴
کلیدواژه (keyword): رشد جوان
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید