عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.

معرفی استارت آپ‌های مطالعه و امانت کتاب الکترونیکی

  فایلهای مرتبط
معرفی استارت آپ‌های مطالعه و امانت کتاب الکترونیکی

در این اپلیکیشن‌ها می‌توانید کتاب بخوانید:

 
استارت‌آپ فیدیبو
 https://fidibo.com

اپلیکیشن فیدیبو برای مطالعه قانونی کتاب الکترونیک و صوتی روی تلفن همراه، تبلت و رایانه شخصی طراحی شده است. شما می‌توانید بدون ثبت‌نام و پرداخت هرگونه هزینه‌ای از سایت و اپلیکیشن فیدیبو استفاده کنید و کتاب‌های رایگان و نسخه‌های نمونه را بخوانید، اما خرید فقط برای کاربرانی میسر است که در سایت یا اپلیکیشن فیدیبو ثبت‌نام کرده و برای خود حساب کاربری ثبت نموده‌اند.

شما در سایت فیدیبو و بدون اپلیکیشن نمی‌توانید به نسخه کامل دسترسی داشته باشید و تنها قادر به مشاهده فروشگاه و خرید و ارسال نظر هستید. البته به تازگی مشاهده نسخه نمونه کتاب هم میسر شده است. برای بارگیری (دانلود) کامل کتاب و مطالعه باید اپلیکیشن فیدیبو را روی دستگاه هوشمند خود نصب کنید.

 

استارت‌آپ طاقچه
 https://tagche.com

طاقچه یک فروشگاه برخط (آنلاین) کتاب الکترونیکی است که گنجینه‌ای از کتاب‌های الکترونیک، صوتی، پی‌دی‌اف، مجله و روزنامه دارد. طاقچه این کتاب‌ها را با همکاری ناشران و با رعایت حق تکثیر، به‌صورت قانونی روی اپلیکیشن و سایت منتشر می‌کند.

علاوه بر این، تعداد قابل توجهی کتاب الکترونیکی و صوتی رایگان نیز در طاقچه وجود دارد. دانلود و نصب اپلیکیشن طاقچه رایگان است و کاربران با درست کردن یک حساب کاربری، می‌توانند کتاب‌هایشان را در سه دستگاه مختلف به همراه داشته باشند و بخوانند.

همه ناشران و نویسندگان می‌توانند برای انتشار کتاب‌هایشان به‌صورت الکترونیکی و صوتی با طاقچه همکاری کنند. راه‌های ارتباطی با طاقچه را می‌توانید در قسمت «تماس با ما» در سایت طاقچه پیدا کنید.

اپلیکیشن طاقچه را می‌توانید روی تلفن‌های همراه و تبلت‌هایی با سیستم اندروید و آی.او.اس نصب کنید. همچنین، Epub و صوتی را روی رایانه و هر دستگاهی که مرورگر و اینترنت داشته باشد، بدون نیاز به نصب و دانلود، بخرید و بخوانید.

 

استارت‌آپ فرادانایی
 https://faradanaee.com

فرادانایی یک کتابخانه الکترونیکی است که مجموعه بزرگی از کتاب‌های گوناگون در زمینه‌های مختلف را از طریق ناشران برای مخاطبان گردآوری می‌کند تا بتوانند آن‌ها را با قیمت مناسب تهیه و در هر زمان و مکان مطالعه کنند.

فرادانایی «فضای امانی کتاب‌های الکترونیکی» را ایجاد کرده است و کتاب‌ها را با قیمت پایین و مشخص برای تعداد روزهای معینی به کاربران امانت می‌دهد.

مخاطبان در این استارت‌آپ می‌توانند هم‌زمان با دو دستگاه وارد حساب کاربری خود شوند و از امکانات کتابخانه‌شان استفاده کنند. کتاب‌های خریداری شده نیز همیشه در کارتابل آن‌ها در دسترس خواهد بود. در صورتی که مراجع کتاب را پاک کند، با رجوع به تابلو کتابخانه در سایت و از بخش سطل بازیافت می‌تواند آن را برگرداند.

 

استارت‌‌آپ کتابراه
 https://www.ketabrah.ir

کتابراه اقدام به ایجاد بستری برای انتشار الکترونیکی کتاب الکترونیک و صوتی، مجله و ... کرده است.

اهداف کتابراه:
• ایجاد و توسعه بستری مناسب جهت گسترش نشر الکترونیک؛

ارائه نرم‌افزار کتابخوان تحت سطح فکر مختلف؛

گسترش فرهنگ مطالعه کتاب‌های الکترونیکی؛

گسترش تعداد مخاطبان، چه ناشر و چه کاربر؛

کاهش هزینه کتاب الکترونیکی از طریق کاهش هزینه‌های انتشار؛

جلوگیری از قطع درختان؛

ویژگی‌های کتابراه:
حفاظت از حق چاپ آثار (هر مخاطب، یک نسخه)؛

تهیه و آماده‌سازی آسان و سریع اثر؛

انتشار سریع و بدون هزینه؛

ایجاد وبگاهی برای انتشار آثار.

۱۲۳۱
کلیدواژه (keyword): پیشخوان,استارت آپ‌ های مطالعه,امانت کتاب الکترونیکی,کتاب الکترونیکی,فیدیبو,طاقچه,فرادانایی,کتابراه,
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید