عکس رهبر جدید

به نام آن که جان را فکرت آموخت

  فایلهای مرتبط
به نام آن که جان را فکرت آموخت


سپاس خداوند مهربانی که دانش را به ما ارزانی داشت و لوح و قلم را ارج نهاد و در اختیار ما گذاشت. منّت خدایی را که علم و تزکیه یعنی آموزش و پرورش را اساس زندگی بشر و آرمان راهگشای انسان قرار داد. شکر خداوندی را که با ارسال پیامبران بر ما منّت نهاد و دروازۀ دانش را بر ما گشود و با مهم شمردن تربیت، راه سعادت، خوشبختی و آرامش را فرا روی ما قرار داد. لَقَدْ مَنَّ اللهُ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ... (آل‌عمران، ۱۶۴)

از طرف دیگر کانون خانواده را نشانه‌ای از عظمت خویش و محلی برای امنیت و آرامش بشر معرفی فرمود.

وَمِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکمْ... (روم، ۲۱)

اینک ما هستیم و این دو هدیۀ الهی؛ دانش و خانواده. پیوند این دو بالاترین دستاورد بشری است؛ به شرطی که انسان برای علم و خانواده ارزش قائل شود و پیوند عمیق و ناگسستنی بین این دو را درک کند. خانواده بدون دانش،‌ ره به جایی نخواهد برد و بهترین نهاد برای ظهور دانش نیز خانواده به شمار می‌رود که نسل بشر از آنجا آغاز شده و آشکار می‌گردد. خانواده با ابزار دانش به سرمنزل مقصود و رشد مطلوب رسیده و دانش نیز در کانون خانواده و به دست هر یک از ما به شکوفایی می‌رسد.

منّت خدای -عزّ و جل- را که طاعتش موجب قرب است و به شکر اندرش مزید نعمت که به ما توفیق عنایت فرمود تا به چنین پیوند سترگی توجه نموده و در راستای تحقق آن با تولید نشریه‌ای جدید، سبد نشریات رشد را کامل کرده و آن را «رشد آموزش خانواده» بنامیم. این اتفاق خوشایند را به اهالی گران‌سنگ آموزش‌و‌پرورش و همۀ پدران و مادران این مرزوبوم که با این نهاد مقدس در ارتباط‌اند، صمیمانه تبریک می‌گوییم. امید آن‌که مخاطبین گرامی این مجلۀ وزین، خود را در رشد مجله سهیم دانسته و در کنار دست اندرکاران نشریه، به شکوفایی عرصۀ علم و خانواده و پیوند این دو کمک نمایند.

 


۲۷۰۰
کلیدواژه (keyword): سخن سردبیر,رشد آموزش خانواده,
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید