عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.

چگونه بنویسیم

چگونه بنویسیم
شاید همه ما بارها دست به قلم برده‌ایم و چند خطی نوشته‌ایم، اما نوشته خود را کنار گذاشته و دچار شک و تردید برای اتمام آن شده‌ایم.
امروزه با پیشرفت و گسترش علم و فناوری مقاله‌نویسی یکی از متداول‌ترین شیوه‌های انتقال دستاوردهای پژوهشگران است؛ بنابراین هر چقدر در این امر تجربه داشته باشیم دانستن اینکه این مقاله برای چه مجله‌ای و با چه ویژگی‌هایی تهیه می‌شود، امری ضروری است.
در مجلات رشد به دلیل اینکه خوانندگان آن معلمان آموزش‌وپرورش و دانشجویان هستند، انتخاب موضوعات آموزشی، توضیح مطالبی که در کتاب‌های درسی به علت محدودیت حجم کتاب گذرا از آن عبور شده، معرفی روش‌های جدید آموزش، برترین‌های آموزشی کشور، دنیا و ... در اولویت قرار دارند.
در ضمن مجله آموزش علوم زمین که به صورت دیجیتال منتشر می‌شود امکانات جدیدی را در اختیار مخاطبان خود می‌گذارد که آشنایی با آن امکان نوشتن مقاله‌هایی با کیفیت‌تر را به شما می‌دهد. به این دلیل‌ تحریریه مجله تصمیم گرفت نکاتی را برای دوستانی که قصد دارند مقاله تهیه کنند تنظیم کند که در ادامه می‌خوانید.
• مقالات باید پیرامون زمین‌شناسی و محیط زیست باشد.
فصل‌نامه دیجیتال قابلیت استفاده از تکنیک‌های مختلف را دارد، بنابراین شما اگر فیلم، عکس‌های متنوع، پویانمایی، کلیپ و .... مناسب، مقاله‌اتان در اختیار دارید با بیان محل اتصال آن به مقاله برای ما ارسال کنید.
مقالات این مجله صفحات کمتری از مجلات کاغذی دارد بنابراین تعداد صفحات مقالات خود را بین ۷-۵ صفحه تنظیم کنید. (عکس در داخل متن pix ۷۲ برای آلبوم، فرمت فیلم mpx حداکثر m ۴۰ سرعت ۴۹۰´۶۴۰ فرمت فایل صوتی mp زیر m۲۰)
مقاله دارای اجزای اشاره، کلیدواژه‌، متن، تصویر، شرح تصویر و نتیجه‌گیری و نیز فهرست منابع باشد.
از تهیه مقالات دنباله‌دار پرهیز نمایید (در یک شماره چاپ شود)
از تصاویر، جداول و ... فراوان با کیفیت خوب استفاده شود.
مقاله به‌صورت استخراج متداول‌ پایان‌نامه‌ای نباشد.
یافته‌های جدید پژوهش‌ها را به نحوی که برای همکاران قابل استفاده باشد ارسال کنید.
مطالب باید تایپ شده باشد.
پیرامون دو موضوع ذکر شده می‌توانید مقاله یا گزارش ارسال کنید. (جزئیات نحوه نگارش را در لینک بخوانید)

۱۲۹۲
کلیدواژه (keyword): چگونه بنویسیم
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید