عکس رهبر جدید
سیمرغ و ضحاک ماردوش منتشر شد
۲۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸
سیمرغ و ضحاک ماردوش
انتشارات مدرسه به مناسبت بیست و هشتمین هفته کتاب سال جمهوری اسلامی ایران؛ مصادف با سی‌امین سال تأسیس انتشارات مدرسه در برنامه «سالِ سی» از سیمرغ و ضحاک‌ماردوش رونمایی می‌کند.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه، «سیمرغ» دومین جلد از مجموعه «شاهکارهای ادبی ایران» است که به تازگی از سوی انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب را مرجان فولادوند؛ نویسنده و پژوهشگر بر اساس منطق الطیر عطار نیشابوری متناسب نیازهای ویژه نوجوانان نوشته است. سیمرغ که به تازگی به فهرست کتاب‌های کلاغ سفید 2020 راه پیدا کرده است پیشتر با تصویرگری محمد برنگی  جایزه سوّم نمایشگاه بین المللی تصویرگری شارجه امارات متحده عربی را از آن خود کرده است.

«ضحاک ماردوش» سومین کتاب از مجموعه «شاهکارهای ادبی ایران» است که همزمان با کتاب سیمرغ به بازار نشر راه پیدا کرده است. این کتاب بر اساس شاهنامه توسط آتوسا صالحی با هدف آشنایی نوجوانان با شاهنامه به نثری روان  نوشته شده است.

 بنابراین گزارش؛ «مجموعه شاهکارهای ادبی ایران» که در انتشارات مدرسه  چاپ می‌شود به آثار شاهنامه، مولوی، عطار، سعدی و... می‌پردازد. گلستان سعدی از این مجموعه مدتی قبل چاپ شده است.

رونمایی از این دو مجموعه تازه منتشر شده روز دوشنبه 26 آبان ماه به صورت مجازی در قالب برنامه«سالِ سی» برگزار می‌شود.

 

واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۹۳۳
کد خبر : ۳,۳۰۴
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید