عکس رهبر جدید
رشد آموزش خانواده
دومین جلسه نقد رشد آموزش خانواده با حضور مدیر مسئول نشریات رشد، نمایندگانی از حوزه‌ها و دوره‌های یادگیری و دست‌اندرکاران تهیه این نشریه در روز یکشنبه ۹۸/۱۰/۸ در سالن جلسات دفتر انتشارات و فناوری آموزشی برگزار شد.

این نشریه که به تازگی به خانواده مجلات رشد پیوسته است مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته و شمارگان آن رو به افزایش است. افزایش صد در صدی مخاطبان رشد آموزش خانواده در ۳ شماره منتشر شده از این نشریه گواه توسعه کمی آن در این مدت کوتاه است.

استفاده از ظرفیت نویسندگان حوزه تخصصی خانواده‌، گرافیک مناسب و ۴ رنگ بودن صفحات،‌ بهره‌مندی از قالب‌های مختلف ارائه محتوا، پشتیبانی از اسناد تحولی و بالادستی ـ به خصوص سند برنامه ‌درسی ملی ـ مخاطب‌شناسی و تولید محتوا براساس ذائقه آنان و رعایت اصول ژورنالیستی درتهیه این نشریه، این مجله را در مدت زمان کوتاهی به یک نشریه حرفه‌ای تبدیل کرده است.

اما مدیران و مسئولان مجلات رشد به این موارد نیز اکتفا نمی‌کنند و پس از هر ۲ شماره سعی می‌کنند با استفاده از کارشناسان این حوزه و نقد و بررسی محتوا و شکل ظاهری نشریه سطح کیفی آن را بالاتر برده و بسته یادگیری خانواده را با این مجله در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تکمیل نمایند.

کارویژه و هدف اصلی این نشریه توانمندسازی والدین دانش آموزان در فرایند یاددهی - یادگیری رسمی و غیررسمی مبتنی بر برنامه درسی ملی است‌.

دفتر انتشارات و فناوری آموزشی / واحد مجلات رشد
تعداد بازدید : ۸۹۴
کد خبر : ۳,۰۷۳
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید