دومین شماره ماهنامه رشد فناوری آموزشی (شماره پیدرپی ۲۸۲، آبان ۱۳۹۸) با عناوین زیر منتشر شد:
یادداشت
• ضرورت بازاندیشی در معنای «فناوری آموزشی» همگام با سند تحول بنیادین/ دکتر مهدی واحدی
فناوری آموزشی و پداگوژی
• موک، پدیدهای نوظهور در آموزش الکترونیکی/ محمد هاشمی
• آموزش زبانهای خارجی با روش ایفای نقش(۲)/ منیژه مشیری
کاربرد فناوری آموزشی
• قانون بویل به کمک هوشهای چندگانه/ سمیه مهتدی
• آینههای کروی در وسایل آشپزخانه/ مصطفی سهرابلو
• زنگ فیلم/ روحالله مالمیر
• پنج راهبرد داشتن کلاس جذاب/ پرنیان جلالی
طراحی و تولید
• سبک یادگیری و طراحی آموزشی، چگونه یاد میگیرم؟/ لیلا سلیقهدار
• آموزش با حداقلها- نیروی بین مولکولی (خاصیت مویینگی)/ احمدرضا اعرابی
• هویه برقی بسازیم/ فاطمه شهزادی
پژوهش و نوآوری
• سؤالهای چندگزینهای و اندازهگیری سطوح بالای تفکر/ ترجمه احمد شریفان
• نارساخوانی یا تفاوتهای فردی در خواندن/ احمد شریفان، زهره عالمین
یادگیری الکترونیکی
• نرمافزار آموزشی مهد قرآن
• شبیهساز الاکلنگ و آموزش گشتاور نیرو/ سوسن بالغیزاده
خبر و اطلاعرسانی
• اسباببازی، اهرم قدرتمند یادگیری/ محمدحسین دیزجی
• تدریس ریاضی از کف کلاس تا دیوار مدرسه/ محمد حسین دیزجی
• معرفی کتاب- کاربرد هوشهای چندگانه در کلاس درس
ما و خوانندگان
• تولید محتوای آموزشی الکترونیکی
• با خوانندگان
آموزههای تربیتی و فرهنگی
• کار کوچک، نتایج بزرگ/ فرناز بابازاده
شماره جدید ماهنامه رشد فناوری آموزشی، در ۴۸ صفحه، به قیمت۲۶ هزار ریال چاپ و توزیع شده است.