جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ ۲۲:۰۷
رشد فناوری آموزشی

دومین شماره ماهنامه رشد فناوری آموزشی (شماره پی‌درپی ۲۸۲، آبان ۱۳۹۸) با عناوین زیر منتشر شد:

یادداشت
• ضرورت بازاندیشی در معنای «فناوری آموزشی» همگام با سند‌ تحول بنیادین/ دکتر مهدی واحدی

فناوری آموزشی و پداگوژی
موک، پدیده‌ای نوظهور در آموزش الکترونیکی/ محمد هاشمی
آموزش زبان‌های خارجی با روش ایفای نقش(۲)/ منیژه مشیری

کاربرد فناوری آموزشی
قانون بویل به کمک هوش‌های چند‌گانه/ سمیه مهتدی
آینه‌های کروی در وسایل آشپزخانه/ مصطفی سهرابلو
زنگ فیلم/ روح‌الله مالمیر
پنج راهبرد داشتن کلاس جذاب/ پرنیان جلالی

طراحی و تولید
سبک یادگیری و طراحی آموزشی، چگونه یاد می‌گیرم؟/ لیلا سلیقه‌دار
آموزش با حداقل‌ها- نیروی بین‌ مولکولی (خاصیت مویینگی)/ احمد‌رضا اعرابی
هویه برقی بسازیم/ فاطمه شهزادی

پژوهش و نوآوری
سؤال‌های چند‌گزینه‌ای و اندازه‌گیری سطوح بالای تفکر/ ترجمه احمد شریفان
نارساخوانی یا تفاوت‌های فردی در خواندن/ احمد شریفان، زهره عالمین


یادگیری الکترونیکی
نرم‌افزار آموزشی مهد قرآن
شبیه‌ساز الاکلنگ و آموزش گشتاور نیرو/ سوسن بالغی‌زاده

خبر و اطلاع‌رسانی
اسباب‌بازی، اهرم قدرتمند یادگیری/ محمد‌حسین دیزجی
تدریس ریاضی از کف کلاس تا دیوار مدرسه/ محمد حسین دیزجی
معرفی کتاب- کاربرد هوش‌های چند‌گانه در کلاس درس

ما و خوانندگان
تولید محتوای آموزشی الکترونیکی
با خوانندگان

آموزه‌های تربیتی و فرهنگی

کار کوچک، نتایج بزرگ/ فرناز بابازاده

 

شماره جدید ماهنامه رشد فناوری آموزشی، در ۴۸ صفحه، به قیمت۲۶ هزار ریال چاپ و توزیع شده است.

 

 


دفتر انتشارات و فناوری آموزشی / واحد مجلات رشد
تعداد بازدید : ۲۰۱
کد خبر : ۳,۰۶۳
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید