دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ۰۴:۴۶
«رشد جوانه» شماره ۵۷ منتشر شد

پنجاه و هفتمین شماره فصل‌‌نامه رشد جوانه (پاییز ۱۳۹۶)  با فهرست عناوین زیر منتشر شد:

 یادداشت سردبیر
ـ گام‌هایی برای هم‌سویی تولید و مصرف‌کنندگان منابع آموزشی/ فریبا کیا

گفت‌وگو
ـ کتاب درسی تنها رسانه یادگیری نیست (پای صحبت دکتر محمود امانی طهرانی، مدیرکل دفتر تألیف کتاب‌های درسی دوره‌های ابتدایی و نظری)
ـ آگاه‌سازی خانواده‌ها، گام بعدی سامان‌‌دهی (پای صحبت خسرو داوودی، مؤلف کتاب‌های درسی و آموزشی ریاضی)
ـ برزخ میان کتاب درسی و کمک‌درسی (پای صحبت پرویز آزادی، عضو شورای برنامه‌ریزی درسی گروه قرآن و معارف اسلامی)
ـ خطر انحراف از برنامه درسی (پای صحبت فاطمه رمضانی، معاون ابتدایی دفتر تألیف کتاب‌های درسی)

دیدگاه
ـ سامان‌دهی در کلام ناشران آموزشی/ ریحانه رفیعی

مقاله
ـ دانش روزآمد، خلاقیت و هوشمندی، لازمه زندگی در جهانی رسانه‌ای شده/ فریبرز بیات

گزارش
ـ راهنمای تولید منابع آموزشی مطالعات اجتماعی (گزارشی از یک سند)/ هوری قاهری
ـ کتاب‌های شعر و داستان، منابعی برای پرورش حس خلاقیت، نوآوری و خیال/ نرگس افروز
ـ فیلم آموزشی، فرصتی مؤثر برای یادگیری (گزارشی از کارگاه آموزشی ارزیابان فیلم و رسانه‌‌های آموزشی)/ اسما سبحانی، لیلا عابدینی

پرسش و پاسخ
ـ سؤال‌های ذره‌بینی (پاسخ به پرسش‌های کارشناسان و معلمان استان خوزستان)/ دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی

یادداشت
ـ تازه‌ترین عناوین فهرستگان رشد/ گلاره کاشانیان

گزارش
ـ کتابخانه‌ای به وسعت زندگی (گزارشی از کتابخانه زانیاری سردوش)/ معصومه شجاعی

مقاله ترجمه
ـ آموزش هدفمند انواع متون/ ترجمه: طیبه الدوسی

پرونده ویژه: چگونه کتاب‌های آموزشی را ارزیابی می‌کنیم؟ (برگزاری کارگاه‌های آموزشی ارزیابی برای معلمان دوره متوسطه)
ـ افزایش مشارکت معلمان در ارزیابی کتاب‌های آموزشی (گزارشی از مباحث عمومی اولین جلسه کارگاه آموزشی ـ تبیینی ارزیابان معلم برای دوره متوسطه)/ محمد دشتی
ـ حضور معلم در داوری کتاب، رنگ و بوی مدرسه می‌دهد (گزارشی از مباحث اختصاصی کارگاه آموزشی ـ تبیینی ارزیابان معلم برای دوره متوسطه)/ اسد مشایخی



ـ دریافت جوانه ۵۷
ـ بایگانی رشد جوانه

 

 

منبع: دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی
تعداد بازدید : ۳۸۶
کد خبر : ۲,۶۶۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید