عکس رهبر جدید
۲۸ فروردین ۱۳۹۰ ۰۹:۱۶
ویژه‌نامه‌ی ارزشیابی توصیفی
مهرماه در ماهنامه‌ی «رشد آموزش ابتدایی» منتشر می‌شود

ویژه‌نامه‌ی ارزشیابی توصیفی مهرماه سال جاری، همزمان با انتشار شماره‌ی یکم مجلات رشد در مجله‌ی رشد آموزش ابتدایی منتشر می‌شود.
شورای برنامه‌ریزی مجله‌ی رشد آموزش ابتدایی اعلام کرد: نظر به درخواست‌های مکرر آموزگاران سراسر کشور، مبنی بر ارائه‌ی اطلاعات دست اول درباره‌ی ارزشیابی کیفی ـ توصیفی و با توجه به این‌که از ابتدای سال تحصیلی جدید، این طرح آموزشی در سراسر کشور اجرا خواهد شد، مجله‌ی رشد آموزش ابتدایی در شماره‌ی مهرماه سال 1390، با افزودن 16 صفحه به حجم صفحات عادی خود، ویژه‌نامه‌ای درباره‌ی ارزشیابی توصیفی منتشر می‌کند. شورای برنامه‌ریزی این مجله، از کلیه همکاران شاغل در مدارس و ادارات دعوت کرده است: طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی و تجربه‌های خود در زمینه‌ی ارزشیابی توصیفی را برای بررسی و درج در این ویژ‌ه‌نامه، حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه 1390 به صندوق پستی 3331/15875 ارسال کنند. برای آگاهی از چگونگی تنظیم نوشته‌ها، می‌توانید با شماره‌ی تلفن 88839178-021 تماس بگیرید.
گفتنی است در شماره‌ی فروردین ماه 1390 مجله‌ی رشد آموزش ابتدایی نیز صفحاتی در حد نیم پرونده به مبحث مهم ارزشیابی توصیفی اختصاص یافته است.

تعداد بازدید : ۱,۴۵۷
کد خبر : ۲۵۹
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید