عکس رهبر جدید
رشد مدرسه‌ی فردا به 50 رسید
پنجاهمین شماره‌ی ماهنامه‌ی «رشد مدرسه‌ی فردا» به همراه ویژه‌نامه‌ی شماره‌ی 50 منتشر شد

دکتر محمد عطاران، سردبیر ماهنامه‌ی رشد مدرسه فردا در یادداشتی به مناسبت انتشار شماره‌ی 50، با عنوان «نقطه عطف» آورده است:
«این شماره، پنجاهمین شماره‌ی نشریه‌ی مدرسه‌ی فرداست. دیروز را به یاد می‌آورم که در مجتمع تنکابن، دوستان پیشنهاد مرحوم مهندس علاقه‌مندان را در باب انتشار «مدرسه‌ی فردا» مطرح کردند. در آغاز که شروع کردیم، فکر نمی‌کردم که به همین زودی به نقطه‌ی عطفی در زندگی این نشریه برسیم. معمولاً در این سن آدمیان به پختگی می‌رسند. نمی‌دانم این را ما تجربه کرده‌ایم یا نه؟ دیگران باید داوری کنند، ولی فکر می‌کنم که امیدمان به فردا بیشتر شده است. در آغاز تصورمان این بود که مجله‌ی مدرسه‌ی فردا مخاطبان محدودی خواهد داشت. نویسندگان ما کم بودند و شماری اندک را همراه خود داشتیم.
امروز که این نوشته را تحریر می‌کنم، می‌بینم از گوشه و کنار ما را همراهی کرده‌اند، دور و نزدیک. عادل دور از «بندر خمیر»، عبدالمحمد شعرانی از «بندر دیر»، شکوفه راستگو از «شیراز»، الهه دلجو از «تهران»، حسن فرزین‌نیا از «بسطام»، علیرضا منسوب بصیری از «مالزی»، عباس ممقانی‌بنابی از «بناب»، صغری ملکی از «شهریار»، عبدالحمید پهلوزاده از «آبدان بوشهر»، محمدرضا کرمانشاه از «شهرقدس»، فاطمه ابراهیمی از «شلمزار چهارمحال و بختیاری» و ده‌ها نویسنده‌ی معلم و همکار دانشگاهی که کمک کردند تا به این‌جا برسیم.»
در این شماره‌ی ماهنامه‌ی رشد مدرسه‌ی فردا (دی‌ماه 1389)، مطالب زیر به چاپ رسیده است:
نقطه‌ی عطف، ته مدرسه‌ی فردا کجاست؟، پنجاه عدد بزرگی است!، فرصت مطالعاتی، ذوق و شوقی وصف‌ناپذیر، شیرینی خاطرات، بذری متفاوت، فرصت یادگیری، مدرسه به مثابه میدان معنا  (قسمت اول)، اپیزود چهارم را شما بنویسید، موافق باشی یا مخالف، فقط با یک کلیک باهم فاصله داریم... ، سایتهای بامرام، قلب آموزش محله، بویوروز اینترنت پرسرعت، یک روز در کلاس روانشناسی آنلاین، پایگاه اینترنتی فرهنگی جام طهور، کتابخانه جهانی کودکان، آموزش نرم‌افزار SCRATCH، آینده‌ی آموزش و آموزش آینده، سفری زمینی برای آشنایی با یک استان و اعداد فارسی در وُرد 2007

تعداد بازدید : ۱,۷۲۸
کد خبر : ۱۵۵
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید