عکس رهبر جدید
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد:
۲۵ دی ۱۳۹۲ ۱۱:۲۳
کتاب‌های آموزشی
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: «اگر به واقع کتاب‌های آموزشی وجود داشته باشد که موجب ترقی فکر دانش‌آموزان و دانشجویان شود، قطعا این کتاب‌های آموزشی مورد حمایت مجلس قرار می‌گیرند».
سید مرتضی حسینی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما، ضمن اعلام حمایت مجلس از کتاب‌های آموزشی برگزیده در راستای تقویت قوای فکری دانش‌آموزان، ابراز داشت: «مجلس شورای اسلامی همچون گذشته حمایت مالی و معنوی خود را از کتاب‌های آموزشی که سهم عمده‌ای در بازار نشر کشور دارند را دریغ نمی‌کند».
وی همچنین اظهار کرد: «هدف ما از استفاده کتاب‌های آموزشی ترقی است، این در حالی است که امروزه شاهد هستیم که بعضی از مخاطبان برای این‌که همه چیز را به راحتی به دست بیاورند به دنبال این کتاب‌ها می‌روند و این امر باعث می‌شود تا از هدف اصلی خود دور شویم».
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که برخی استادان و دانشمندان با تألیف کتاب‌های آموزشی کارها را برای جوانان راحت کرده‌اند، اضافه کرد: «نباید بازار کتاب‌های آموزشی به این سمت حرکت کند، همچنان‌که برخی از این کتاب‌ها از محتوای بسیار خوب و غنی برخوردار هستند با این وجود هنوز هم برخی کتاب‌هایی که به بازار می‌آید تنها به خاطر رسیدن به پول و مسائل مالی چاپ می‌شود». وی همچنین بر ضرورت کنترل و نظارت بیشتر بر کتاب‌های آموزشی به منظور ارتقای سطح محتوایی کتاب‌ها تأکید کرد.



دفتر انتشارات و فناوری آموزشی / واحد سامان بخشی
تعداد بازدید : ۹۸۳
کد خبر : ۱,۴۱۷
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید