شماره جدید فصلنامه علمی ـ پژوهشی نوآوریهای آموزشی (شماره 46، تابستان 1392) منتشر شد. این فصلنامه با هدف ارائه یافتههای پژوهشی و نوآوری در مباحث علمی ـ پژوهشی آموزش و پرورش، تبادل نظر میان اندیشمندان، متخصصان
و پژوهشگران در جهت ارتقای کیفی برنامههای علمی و دستاوردهای پژوهشی در مسائل اساسی و کیفی آموزش و پرورش منتشر میشود.
در این شماره از فصلنامه نوآوریهای آموزشی این مطالب را میخوانید:
طراحی، تدوین و اعتبارسنجی الگوی راهنمای یادگیری مشارکتی برای برنامه درسی «فارسی بخوانیم و بنویسیم» دوره ابتدایی به قلم سید محمدحسین حسینی، معصومه مطور
محاسبه کارایی دفتربرنامهریزی و تألیف کتابهای درسی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی با استفاده از بودجهریزی عملیاتی به قلم سیدحسین طلایی زواره
تبیین و بازشناسی ظرفیت نظریههای ناظر به آموزش ارزشها در نظام آموزشی از منظر اثربخشی به قلم محمود مهرمحمدی
شناسایی و اولویت بندی عوامل مرتبط با آموزش زبان انگلیسی در مدارس به قلم رضا کلانتری، جواد غلامی
بررسی شناخت معلمان ریاضی دوره متوسطه از مثال ریاضی و نحوه به کارگیری آن در معرفی یک مفهوم به قلم ابراهیم ریحانی، شهرناز بخشعلیزاده، احمد واشقانی فراهانی
ماندگاری تأثیر آموزش پیشدبستانی بر مهارتهای شفاهی زبان فارسی کودکان ترک زبان و پیشرفت تحصیلی آنان در پایان سال سوم ابتدایی به قلم افسر روحی، علی بهنام