عکس رهبر جدید
حضور پنج فیلم‌ساز در هیئت انتخاب فیلم‌های خارجی جشنواره فیلم رشد
اعضای هیئت انتخاب، فیلم‌های خارجی در بخش‌های داستانی کوتاه و بلند، پویانمایی، مستند، فرهنگیان و دانش‌آموزان خارجی فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره چهل و نهم را معرفی کردند
به گزارش دبیرخانه چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد، از حضور پنج فیلم‌ساز و دو کارشناس آموزشی در هیئت انتخاب فیلم‌های خارجی بهره برد که نام تعدادی از برگزیدگان دوره‌های گذشته جشنواره بین‌المللی فیلم رشد نیز در بین آن‌ها به چشم می‌خورد.
فریال بهزاد (کارگردان، تهیه کننده و نویسنده فیلم‌های کودک و نوجوان)، مریم کشکولی‌نیا (کارگردان پویانمایی، استاد دانشگاه و رییس هیئت مدیره انجمن آسیفای ایران)، محمدرضا خردمندان (کارگردان سینما و تلویزیون)، محمدرضا باطنی (مستندساز و مدرس المپیادهای فیلمسازی)، امیر پوروزیری (کارگردان سینما و تلویزیون)، مجید صادقیان (معاون دفتر انتشارات و فناوری آموزشی) و مصطفی حسن‌نژاد (کارشناس مسئول اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی) از جمله اعضای هیئت انتخاب جشنواره بین‌المللی فیلم رشد امسال هستند.
این هیئت در پایان جلسات بازبینی، مجموعه آثاری بالغ بر ۱۲۰۰ دقیقه شامل فیلم‌های بلند و کوتاه داستانی، مستند و مستند علمی آموزشی، پویانمایی، فیلم‌های کوتاه دانش‌آموزان و معلمان خارجی را به دبیرخانه جشنواره معرفی کردند.

چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد ۲۴ آبان ۱۳۹۸ به مدت یک هفته در استان تهران و سپس به مدت شش ماه در تمام استان‌های کشور برگزار خواهد شد. این جشنواره هر سال توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

 

 

 

تعداد بازدید : ۸۴۸
کد خبر : ۲,۹۹۱
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید