شماره جدید ماهنامه «رشد تکنولوژی آموزشی» در سال تحصیلی جدید (مهرماه 1395، شماره پیدرپی 257) در 48 صفحه و به قیمت 10 هزار ریال چاپ شد
فهرست مطالب این شماره رشد تکنولوژی آموزشی به شرح زیر است:
یادداشت سردبیر
سخنی با معلمان ارجمند/ عادل یغما
معرفی سرفصل
سرفصل اول: تبیین تلفیق تکنولوژی آموزشی، پداگوژی و علوم یادگیری/ دکتر محمود تلخابی
سرفصل دوم: کاربرد تکنولوژی آموزشی/ دکتر علیرضا مقدم
سرفصل سوم: طراحی و تولید برنامهها، مواد و وسایل آموزشی/ دکتر فرخلقا رئیسدانا
سرفصل چهارم: پژوهش و نوآوری/ احمد شریفان
سرفصل پنجم: تکنولوژی آموزشی و مدیریت یادگیری/ دکتر غلامرضا یادگارزاده
تکنولوژی آموزشی، پداگوژی و علوم یادگیری
یادگیری همیارانه مبتنی بر پشتیبانی رایانهای/ دکتر محمود تلخابی، علیاصغر محمودی کوچکسرایی
فناوری آموزشی و چالشهای فرا روی آن/ دکتر میمنت عابدینی بلترک، سمیه یونسی
کاربرد تکنولوژی آموزشی
هوشمندسازی مدارس، دغدغهای از دیروز تا فردا/ سینا اسدی ـ مریم بابایی
یادگیری به کمک تبلت/ غلامرضا یادگارزاده ـ فؤاد شایان
طراحی و تولید برنامهها، مواد و وسایل آموزشی
نگاهی به طراحی آموزشی ـ فرایند نظاممند خلق موقعیتها را بهتر بشناسیم/ دکتر فرخلقا رئیسدانا
وب 2 ـ رویکردی نو در حوزه فناوری/ زهرا جذبی
چگونه یک موتور حرارتی بسازیم؟/ فاطمه شهزادی
پژوهش و نوآوری
کاربرد نقشه مفهومی بهعنوان یک راهبرد آموزشی/ احمد شریفان
تکنولوژی و مدیریت یادگیری
تجربه یک معلم ـ دور ریختنیها میتوانند آموزش شما را خوشرنگ کنند!/ نجمه دائمی
از «مدیریت یادگیری» چه انتظاری داریم/ دکتر غلامرضا یادگارزاده
خبر و اطلاعرسانی
معرفی کتاب/ تجربههای خلاق در آموزش/ فرناز بابازاده
تکنولوژی آموزشی محیط فراگیری را جذاب میکند ـ گفتوگو با مهندس سیدسعید بدیعی/ محمدحسین دیزجی
تکنولوژی آموزشی تسهیلکننده آموزش و یادگیری ـ گفتوگو با جواد باباخانی و مهدی سروری/ محمدحسین دیزجی
ابزارهای دسترسی به منابع اطلاعاتی ـ معرفی گنجینهای از نشریه معتبر/ سهیلا قهرمانی
آموزههای تربیتی و فرهنگی
جامعه خود را دریابید/ جعفر ربانی
ما و خوانندگان
مستمع صاحبسخن را بر سر ذوق آورد ـ درسپژوهی، پل دستیابی به دانش حرفهای/ نوید کاظمیاسکی
پاسخ تصویر و تفسیر فروردین 1395، دوره 31/ مهرنوش لطفعلی
پاسخ تصویر و تفسیر اردیبهشت 1395، دوره 31/ زهرا کمشیکمر
نامههای رسیده