عکس رهبر جدید
«رشد آموزش علوم اجتماعی» 64 توزیع شد

شماره جدید فصل‌نامه رشد آموزش علوم اجتماعی (شماره 64، پاییز 1393) با فهرست عناوین زیر در 64 صفحه و با قیمت 11 هزار ریال چاپ و توزیع شد:
سرمقاله
معلّمان و پایش رویکرد تلفیق/ فریبرز بیات

برنامه درسی و آموزشی علوم اجتماعی
غفلت نظام آموزشی از رویکرد جامعه‌شناختی (گفت‌وگو با دکتر محمود شارع‌پور)/ غلامرضا حمیدزاده
مؤلفه‌های کنش اجتماعی در کتاب‌های درسی جامعه‌شناسی/ دکتر لطیف عیوضی
کدام کتاب درسی متوسطه اوّل پژوهش‌محور است؟/ جعفر نجات
بازنمایی آثار تاریخی در کتاب‌های تعلیمات اجتماعی/ نسرین نیکدل، پری مسلمی‌پور لالمی  و مهین کرامتی
ارزیابی کتاب‌های درسی جامعه‌شناسی از دیدگاه دبیران علوم اجتماعی/ محمود اردوخانی
شتاب در تدوین، حجم زیاد برای تدریس، نقدی بر کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم/ فاطمه گلبادی

دانش نوین اجتماعی
نظریه‌های انتقادی در تعلیم‌وتربیت/ روح‌اللّه عزیزی
دیالکتیک تا هرمنوتیک، چهار روش اصلی در علوم انسانی معاصر/ سارا کریمی
جامعه‌شناسی ارزشیابی آموزگاران/ مترجم: دکتر حسین دهقان
نابرابری آموزشی بین سیاه و سفید/ مهرناز عبدالهی
جفری الکساندر و جامعه‌شناسی چندبعدی/ تلخیص: غلامرضا حمیدزاده

دانش اجتماعی بومی
آموزش حقوق شهروندی به دانش‌آموزان/ منیژه حسنی پورفلاح بهدانی
از جامعه ضاله تا مدینه فاضله، گونه‌شناسی جوامع از نظر فارابی/ سیدعلیرضا قیوم‌زاده
کدام هدف برای نظام آموزشی مهم‌تر است؛ مهارت اجتماعی یا پیشرفت تحصیلی؟
دکتر محمدحسین طالبیان و مهدی ربیعی
چرا ارجاع می‌دهیم؟/ فرشید سلیمی‌مقدم
مردم‌نگاری آموزش، یک کتاب، یک آرزو/ دکتر زهرا نیکنام

تعداد بازدید : ۹۶۹
کد خبر : ۱,۷۳۱
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید