عکس رهبر جدید

آموزگاران بخوانند

آموزگاران بخوانند
همراه با رشد آموزش ابتدایی در سال تحصیلی 95 – 94

در این روزها، شاهد انتشار مجله‌ی شماره‌ی مهرماه رشد آموزش ابتدایی هستید. همان‌گونه که در «یادداشت سردبیر» شماره‌ی یک مجله بیان شده است، ما همواره در پی رضایتمندی شما هستیم و در تأمین محتوای مجله همگام با ریزبینی کارشناسان شورای برنامه‌ریزی به نظرات رسیده از سوی خوانندگان توجه خاصی می‌شود.
معمولاً اطراف هر پدیده یا موضوعی ممکن است سئوال، ایده یا نقدی انجام شود. بنابراین ما خوشحالیم که در شماره‌ی 8 مجله‌ی رشد آموزش ابتدایی، فراخوانی با عنوان «هرچه می‌خواهد دل تنگت بگو» قرار دادیم و شما عزیزان به آن توجه معطوف داشتید و با نظرات به جای خود ما را همراه شدید. ما نیز به وعده‌ی خود عمل کردیم و به نشانی فرستنده‌های پاسخ، لوح تقدیر ارسال داشتیم که تا پایان ماه به دستشان خواهد رسید. در سال جاری سرفصل‌های جدید مجله را ملاحظه کردید که «با گروه‌های آموزشی» یکی از آن‌ها بود که در قالب «پوشه» به محضر شما تقدیم شد.

خبر جدید
امسال و در ادامه‌ی تدوین و تهیه ویژه‌نامه‌های این مجله در شماره‌ی چهار، بخش ویژه‌ی بزرگداشت استاد غلامحسین شکوهی را خواهید خواند. این ویژه‌نامه به بهانه‌ی برگزاری همایش ملی آموزش ابتدایی و نکوداشت استاد شکوهی در دی‌ماه 1394 در بیرجند و به همت معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و چند نهاد دیگر منتشر خواهد شد.
در شماره‌ی شش مجله نیز بخش ویژه‌ای در ارتباط با آموزش و پرورش چند پایه و عشایر خواهید دید که امید است باب میل آموزگاران و کارشناسان زحمتکش دوره‌ی ابتدایی باشد.
چرا اسامی مسابقه‌ی «تلنگری برای تفکر» در شماره‌ی دو چاپ می‌شود؟
از آن‌جایی که احتمال داشت شماره‌ی یک مجله پس از هفته‌ی اول یا دوم مهر به استان‌‌ها و شهرستان‌ها برسد، فکر کردیم اسامی را در شماره‌ی آبان‌ ماه بیاوریم تا اولاً ضمن اطلاع رسانی، فرصتی پیش آید تا مشترکان و مخاطبان بتوانند در زمان مناسب به مجله دست بیابند و در حقیقت از طریق مکاتبه‌ی دفتر مجله از وضعیت خود باخبر شوند.
دوم این‌که لوح تقدیر صادر شده از سوی مدیرکل محترم دفتر انتشارات  و تکنولوژی آموزشی نیز به تاریخی صادر شود که همراهان گرانقدر ما از مزایای آن بتوانند استفاده کنند.

مقالات شما رسید
این جمله به آن معناست که زحمات آموزگاران و کارشناسان عزیز بی‌نتیجه نبوده است و آثار ارسالی به دست ما رسیده؛ کارشناسان مجله نیز آن‌ها را بررسی کرده‌اند ـ هرچند تعدادشان زیاد است ـ اما امتیاز 60 درصد به بالای داوری را برای انتشار در مجله نیاورده است.
بدیهی است اگر فرستندگان نامه، اسم و نشانی خود را در مجله ببینند دیگر ضرورتی ندارد که برای چندمین دفعه با تلفن، ایمیل یا صرف وقت مضاعف پی‌گیر آثار خود باشند.

خدا نگهدار شما! منتظر دیدن آثار تجربی و پژوهشی شما هستیم.

۲۳۱۲
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید